SIA Bauskas Siltums
Otrdiena, 15. oktobris,2024
Eda, Hedviga, Helvijs
Avārijas gadījumā
Jaunumi
Iepirkumi
Likumi un noteikumi
Par mums
Jautājumi
Klientiem E-pakalpojumi
Saites
Ēku energoefektivitāte

Klientu daļas info info@bnks.lv tel. 8889                   WhatsApp, SMS 26638889             

Par siltumtrašu bojājumiem Bauskā zvanīt tel. 8889

 

(+371) 63960586 Bauska, Dārza 8B, LV-3901
EN LV 

Bieži uzdotie jautājumi

Kur zvanīt par neskaidrībām siltummaksas aprēķinā?

Iedzīvotāju apkalpošanas telefons 29441316 vai 639 60585 pirmdienās no 8:00 līdz 17:00, otrdienās,trešdienās,ceturtdienās 8:00-16:00 piektdienās 8:00-15:00
pusdienlaiks 12:00 – 12:30
kases darba laiks pirmdienās 8:00 - 17:00

Ko nozīmē centralizēta siltumapgāde?

Centralizētas siltumapgādes pamatprincipi ir izskaidroti metodiskajā materiālā Kā darbojas siltumapgāde kuru izstrādājis Latvijas SPRK.

Kas ir e-adrese un kur to izmanto?

Iedzīvotāju un uzņēmumu saziņai ar iestādēm situācijās, kurās saziņa (tajā skaitā, pakalpojumu pieteikšana un saņemšana) līdz šim tika īstenota ar e-pastu komunikācijas vai Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošā e-pakalpojuma "Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana" (iepriekš ar nosaukumu "Iesniegums iestādei") palīdzību, VARAM aicina izmantot iestādes nodrošinātus specializētos e-pakalpojumus vai e-adresi. E-adrese nodrošina drošu komunikāciju atbilstoši ierobežotas pieejamības informācijas statusam, atšķirībā no e-pasta nešifrētas sarakstes. VARAM nerekomendē izmantot nešifrētu e-pasta komunikāciju saziņai, ņemot vērā pastāvošos kiberdrošības riskus, kas saistīti ar e-pastu iespējamu adresātu un satura viltošanu, kā arī iespējamu e-pasta saturu publiskošanas risku datu pārraides laikā starp e-pasta pakalpojumu sniedzējiem.
Jūs varat iepazīties ar informatīvajiem materiāliem par e-adresi:
E-risinājumi – iespēja ērti saņemt Latvijas valsts pakalpojumus
Informatīvais materiāls par E-adresi
Buklets par e-adreses izmantošanu
E-adreses priekšrocības
E-adreses drošība

Kā aprēķina maksu par apkuri un silto ūdeni??

Maksa par silto ūdeni un apkuri tiek aprēķināta saskaņā ar Siltumenerģijas apgādes pakalpojumu tarifu aprēķināšanas metodiku. Jūs varat iepazīties arī ar precīzu maksas aprēķina algoritmu.

Kā paziņot sava dzīvokļa siltā ūdens skaitītāju rādījumus?

- nododot lapiņu ar skaitītāju rādījumiem,

- ievadot skaitītāju rādījumus SIA "Bauskas siltums" mājas lapā. Sadaļā KLIENTIEM jāpiereģistrējas. Katra mēneša beigās, ieejot RĀDĪJUMU PAZIŅOŠANĀ ar savu e-pastu un paroli, jāievada skaitītāju rādījumi.

- nosūtot SMS uz telefonu 29441316 . SMS piemērs: BS5717 12 654 kur BS ir obligātie simboli, 5717 ir attiecīgā klienta rēķina numurs, aiz kura ar atstarpēm seko viena vai divas rādījumu vērtības. Pēc saņemto datu pārbaudes klientam tiks nosūtīta atbildes SMS, apstiprinot rādījumu saņemšanu.

Kad tiek pieslēgta un atslēgta apkure?

Apkure SIA "Bauskas siltums" apsaimniekotajā teritorijā tiek pieslēgta, kad ēku īpašnieki vai apsaimniekotāji nolems par apkures sezonas uzsākšanu.

- Juridisko personu un dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku kooperatīvo sabiedrību un līgumsabiedrību pārstāvji apkures uzsākšanu saskaņo ar SIA „Bauskas siltums”.

- SIA "Vides serviss" apsaimniekošanā esošo dzīvojamo māju pārstāvji (māju vecākie) veic mājas dzīvokļu īpašnieku aptauju, noskaidrojot iedzīvotāju vairākuma viedokli par apkures uzsākšanu. Par lēmumu uzsākt apkures sezonu mājas pārvaldnieks (mājas vecākais) paziņo SIA "Vides serviss" t. 639 60656, kura pārstāvji veic apkures pieslēgšanu.

Ja netiek lemts citādi, SIA Vides serviss" apsaimniekošanā esošajās dzīvojamajās ēkās apkure tiek pieslēgta tad, kad diennakts vidējā gaisa temperatūra 3 dienas pēc kārtas nepārsniedz +8 C

>Vai manai mājai ir lieli siltuma zudumi?

Jūs varat aplūkot Bauskas pilsētas māju salīdzinājumu ar Bauskas pilsētas siltumapgādes vidējiem rādījumiem.

Kā apgūt pamatiemaņas drošam darbam ar datoru?

Jūs varat izmantot palīdzību parastam datorlietotājam

SIA Bauskas siltums Privātuma politika Copyright Bauskas Siltums 2023 Lapas karte